Re: Komputer - Acad

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 19:28:53 MET

Witam,

> Watpliwosci mam nastepujace:
> Czy plyta na SiS jest OK, czy moze lepiej Shuttle AK32A (podobno ma slaby
> dzwiek) albo nawet Asus A7V8-X (cena x2);
SiS jest OK - sam używam 735 na niechlubnym ECSie, w kwestii stabilności
  - bezproblemowo (win2000), wcześniej na kt133 zdarzały mi się
bluescreeny (tak raz na 2 miesiące) teraz zapomniałem jak to wyglądało ;)

> Gdzie kupic taka grafike i za ile? A jak sie nie da, to co: GeForce czy Radeon
Jak do Acad'a i nie lubisz gier to g400dh jest najlepszym rozwiązaniem.
Sam "z żalem" zamieniłem go na r8500, ale ja lubię gry :) Zdobyć go
można np na allegro, widziałem też g450 (też niezły ale wolałbym g400)
na giełdzie warszawskiej.

> i jakie (nie lubie gier 3D!) i nie mam na cos takiego wiecej jak 250zl;

> Jaki kupic monitor 17", jesli za jakis rok - poltora zmienie go na LCD 19" (jak
> stanieja)? Podobno Samsung MB to porazka - ale w sklepach polecaja...
Używam della p790 - jak dla mnie rewelka ;) płaski trinitron, żadne tam
nadlewki ani szyby jak to w tanioszkach bywa. Do zdobycia w firmach
ściągających sprzęt poleasingowy za śmieszne pieniądze.

> pozdrawiam, tomek
Pozdrawiam również,
Michał