Re: Komputer - Acad

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Tue 09 Dec 2003 - 14:43:24 MET

Yarp claimed:
            ^^^^^^^^^^^^
> Błąd. IMHO płyta jest najważniejszym elementem kumputera i nie oszczędzałbym na
> niej. Wybrałbym jakąś sprawdzoną firmę: Asus, Abit lub Epox (mój faworyt -
> Epox), a jeśli chodzi o chipset to nforce2.

Coś Ci się pomyliło. Nforce2 to kasa w błoto przy takich zastosowaniach, płyty
na tym czipsecie są dla maniaków benchmarków.

> Jeśli nie masz na więcej to ok.

Nforce2 + duron 1400 ? ROTFL!

> Do matroxa nic nie mam, ale radeon będzie bardziej uniwersalny, a przy tym ma
> zupełnie zadowalającą jakość obrazu. Jeśli chodzi o producenta, to wybierz
> sapphire, hercules lub gigabyte (a najlepiej Ati, ale nie sądzę, żebyś w
> sklepie w Polsce dostał). I koniecznie 128-bit.

Po co 128bit ? Po co Ati ? Wiesz że radeon firmy Ati kosztuje więcej niż
Matrox ? A do matroxa żadna karta jesli chodzi o jakość nie podskoczy.

> ciebie. IMHO za rok-póltora nie sądzę, żeby monitory LCD wyzbyły się wad, które
> teraz mają.

Dokładnie.

--
              Marcin Wojtczuk