Re: MSI BXMaster i dysk 160GB

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 23:38:38 MET

> A do 120 GB to pojda wszystkie. Tylko, ze cenowo roznica miedzy 120 GB i
160
> GB jest kolo 70 pln, wiec az zal byloby nie dolozyc.

Wiesz co, ja tylko zastnawiam się nad jednym?
Po co komu 160 GB dysk ??
Jeśli nie magazynoujesz pirackich kopii programów, filmów, mp3 itp, to
choćbyś wgrał 100 dużych programów to i tak nie zapełnisz.
Wiesz, przesiadłem się 2 tyg temu z dwóch dysków 20 i 9 GB na jedną 80-tkę.
O ile tam mi dokuczało trochę brak miejsca, ale jakos w końcu sobie
radziłem, o tyle teraz nie wiem co z tym miejscem zrobić :-)
Ale Twój wybór, potrzebujesz - kupuj :-)

Pozdr.
Grzegorz