Re: pytanie laika o pamieci......

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 13:31:12 MET

> czy rzeczywiscie jest sens ładowanie kasiory w markowe pamieci np Kingston
> HyperX DDR 256MB PC-400 (KHX3200A/256) CL2

Moze nie koniecznie HyperX ale lepiej kupic Kingstone za 210zl niz "noname"
za 190zl.
Byc moze dla oszczednych to duzo ale w ten sposob zmniejszasz
prawdopodobienstwo wystapienia problemow. Nie zdarzaja sie sytuacje, ze
pamieci nie trzymaja nominalnych paramterow (SPD). Wrecz przeciwnie, takie
pamieci mozna probowac podkrecac, albo optymalizowac timingi.
Przykladowo mam Kingstonki CL 2.5, a pracuja na CL2, inne timingi rowniez
ustawione mam bardzo agresywnie i pamieci chodza wysmienicie.
Zwykle "noname-ow" nie pogonisz szybciej niz przez SPD.

--
Pozdrawiam.
-dymek-