Stara płyta główna i AGP

Autor: Arkadiusz Dudka (arekdudka_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 11:23:25 MET

Mam płyte Lucky Star 5MVP3 (produkowana okolo 1998 roku, wiec jest to juz
stara plyta). Obecnie pracuje na niej grafika S3 Virge GX (4 MB) na złączu
PCI. Płyta ta ma tez zlacze AGP, jednak nie jestem pewien czy obecne karty
grafiki będą pracowaly ze starym AGP. Co lepiej zrobić, czy poszukać karty
na PCI, czy może jednak kupić coś nowszego. Czy ktoś może ma ta plyte i
robil wymiane grafiki na nowa?

AD