Re: Jaka plyte + proc polecacie ?

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 11:12:05 MET

Użytkownik 'Luk' napisał:

> No chyba żartujesz z tą grafiką - kumpel z akademika
> wsadził w solteka na nforce2 i agp*8 taką grafę:
> Riva 32mb i śmiga pięknie:)

Nie do każdej płyty można wpakować starą kartę. Starsze karty wymagały
napięcia zasilania 3,3 V, a takowego nie udostępniają wszystkie nowe płyty
główne. Parę dni temu odebrałem z serwisu wymienioną płytę Soltek'a (AGP 8x)
z ogromną naklejką na AGP zabraniającą używania kart starszych od AGP 4x.
Zresztą, jeśli dobrze pamiętam, to specyfikacja AGP 3.0 przewiduje obsługę
napięcia 0,8 V dla kart zgodnych z AGP 8x i 1,5 V dla kart AGP 4x.
Wpakowanie starszej karty do czegoś takiego może się skończyć tragicznie.

--
Pozdrawiam,
Sniper