Re: Stara płyta główna i AGP

Autor: kuba (phukuba_at_piotrkow.home.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 13:52:09 MET

> Mam płyte Lucky Star 5MVP3 (produkowana okolo 1998 roku, wiec jest to juz
> stara plyta). Obecnie pracuje na niej grafika S3 Virge GX (4 MB) na złączu
> PCI. Płyta ta ma tez zlacze AGP, jednak nie jestem pewien czy obecne karty
> grafiki będą pracowaly ze starym AGP. Co lepiej zrobić, czy poszukać karty
> na PCI, czy może jednak kupić coś nowszego. Czy ktoś może ma ta plyte i
> robil wymiane grafiki na nowa?

LS na MVP3 nie dość, ze obsługuje tylko stare (bardzo stare do AGP2X)
grafiki,
to jeszcze wymaga sciągnięcia sterów do tego chipsetu, do osługi w/w AGP.
Oryginalne nie działają.
Jezeli masz możliwość, to umów się w którymś sklepie
komputerowym na zwrot w przypadku, gdy chodzić nie będzie.
Łatwiej chyba bedzie to zrobić w jakimś komisie komputerowym.
Miałem problem ze znalezieniem grafy pod ta plytkę już 2-a lata temu,
więc raczej uzbrój się w cierpliwość.
Rozsądniejszym wyjściem było by odpuścić sobie i kupić nową.
Tylko najpierw sugeruje konsultacje z osobą która ma trochę
pojęcia o sprzęcie, ponieważ na samej płycie się - najprawdopodobniej - nie
skończy.
A to już jest większe szarpnięcie po kieszeni.

Kuba pajchiwo