Re: jaki monitor LCD

Autor: Tomasz Jurgieleiwcz (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 22:21:10 MET

>do wszystkiego. gram, programuje, pisze maile, ogladam filmy
>nie wiem co jeszcze, jestem przy kompie non-stop.

Jeśli grasz i oglądasz filmy to musi być "szybki" monitor. Np NEC
LCD71VM, NEC LCD1701, NEC Multisync 1760NX. Czas reakcji 16ms, nie ma
typowej dla LCD cechy smużenia - "ciągnięcia się" obrazu za szybko
poruszającymi się obiektami. To są jedne z najlepszych jeśli nie
najlepsze w swojej klasie cenowej monitorów LCD na rynku. Ceny w
więcej parametrów znajdziesz na mojej stronie, adres w podpisie.

--
Tom
www.nec-poland.com