Dlaczego nie można podłączyć napędu pod sec. slave jesli nie ma prim. slave.

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 18:45:51 MET

Mam takie pytanko. Kupiłem sobie jak kilka postów wcześniej pisałem
nagrywarkę. Jako, że kabelek od, primary slave mam bardzo krótki to zrobiłem
nast. zmianę. Dysk pod Primary master, nagrywarkę pod secondary master a Cd
room pod secondary slave? Czemu nie chciało działać. Teraz mam dysk pod
primary slave, cdroom pod primary slave a nagrywarkę pod sec. master. Może
to i głupie pytanie, ale liczę, że jest na nie logiczna odpowiedź.

--
Pozdrawiam AIRMAN