Re: Dlaczego nie można podłączyć napędu pod sec. slave jesli nie ma prim. slave.

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Dec 2003 - 21:32:11 MET

Użytkownik "AIRMAN" <airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanko. Kupiłem sobie jak kilka postów wcześniej pisałem
> nagrywarkę. Jako, że kabelek od, primary slave mam bardzo krótki to zrobiłem
> nast. zmianę. Dysk pod Primary master, nagrywarkę pod secondary master a Cd
> room pod secondary slave? Czemu nie chciało działać. Teraz mam dysk pod
> primary slave, cdroom pod primary slave a nagrywarkę pod sec. master. Może
> to i głupie pytanie, ale liczę, że jest na nie logiczna odpowiedź.
Spotkalem sie z takim przypadkiem, ze przy takim zestawie napedow
zalezne byly miejsca podlaczenia ich. Udalo sie, gdy mastery byly na koncu
tasmy a slave po srodku. O ile pamietam, to chyba nawet jakis standard.
Zdaje sie ze Cable Select odczytuje wg tego ustawienia.
Ale to tylko moje dywagacje i jeden przypadek gdy zadzialalo tak :-)

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl