Re: Monitor i dziwne kolory??!!

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 18:17:28 MET

> Czesc wsdzystkim.Mam taki dziwny problem z monitorem.Dzien czy dwa dni
temu
> kiedy wlaczylem monitor uslyszalem dziwny trzask i ciach!cos sie stalo z
> kolorami.tak jaby sie poprzestawialy.i to w wiekszosci w gornej partji
> monitora.kilka razy reset i pomoglo.kolory wrocily.dzisiaj znow uruchamiam
go i
> jeszcze gorzej.chodz zadnego trzasku nie bylo slychac teraz kolory
> poprzestawiane mam juz na calym monitorze.reset nic nie pomaga.w OSD mam
> samo.monitor jest bezfirmowy kupiony na promocji w media markt.17 cali.za
> [...]

A jakie to są kolory? Jeśli takie jakby zielony, niebieski czy coś to odłącz
całkowicie od zasilania monitor (wyciągnij wtyczkę z kontaktu). Moja młodsza
siostra parę lat temu mi magnezem do monitora dotykała i też się coś takiego
zrobiło ;-)
Jeśli to nie to, to czekaj na radu innych, bardziej doświadczonych ;-)

--
Pozdrawiam AIRMAN