Monitor i dziwne kolory??!!

Autor: malik (m4l1kWYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 16:46:46 MET

Czesc wsdzystkim.Mam taki dziwny problem z monitorem.Dzien czy dwa dni temu
kiedy wlaczylem monitor uslyszalem dziwny trzask i ciach!cos sie stalo z
kolorami.tak jaby sie poprzestawialy.i to w wiekszosci w gornej partji
monitora.kilka razy reset i pomoglo.kolory wrocily.dzisiaj znow uruchamiam go i
jeszcze gorzej.chodz zadnego trzasku nie bylo slychac teraz kolory
poprzestawiane mam juz na calym monitorze.reset nic nie pomaga.w OSD mam to
samo.monitor jest bezfirmowy kupiony na promocji w media markt.17 cali.za
wszelka pomoc z gory dziekuje.