LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: AIRMAN (airman_at_WYTNIJTOpoczta.bajo.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 16:18:56 MET

Witam grupę,
Jutro wybieram się na giełdę komputerową celem zakupienia nagrywarki. Mam
jedna problem jaką wybrać. LG czy Liteon. Interesują mnie nagrywarki o
prędkościach 52/24/52 (lub 48 zamiast 52) lub 52/32/52. LG jest nieco tańszy
(średnio o jakieś 10zł). Nie chcę kupić badziewia. Zależy mi na trwałości
sprzętu. Kolega i sąsiad polecali mi Liteony (jeden jest użytkuje Liteona),
jedna inny kolega i facet na giełdzie polecali mi LG (mimo, że są nieco
tańsze). Co Wy mi polecacie wybrać? facet na giełdzie twierdził, ze ma sporo
reklamacji na Liteony (głównie te szybsze), jedna w testach i opiniach
użytkowników wypadają najlepiej.
Z góry dziękuję za pomoc.

--
Pozdrawiam AIRMAN