Re: LG, Liteon - którą nagrywarkę wybrać?

Autor: Piotr (hck_at_gazeta.pl)
Data: Sun 07 Dec 2003 - 08:57:42 MET

AIRMAN wrote:

Witam!

> Jutro wybieram się na giełdę komputerową celem zakupienia nagrywarki. Mam
> jedna problem jaką wybrać. LG czy Liteon. Interesują mnie nagrywarki o
> prędkościach 52/24/52 (lub 48 zamiast 52) lub 52/32/52. LG jest nieco tańszy
> (średnio o jakieś 10zł).
<ciach>
tez wybieram sie (tyle ze dzis) po nagrywarke, juz za jakies 1,5 godziny
na gielde kupic nagrywarke bratu.
Ale mam pytanko?: ktora z tych nagrywarek jest w miare ichca? Slyszalem
LG i w porownaniu do mojego liteona (ale ma juz blisko 2 lata i
24x10x40) mocno wyl.
Tylko czy to problem predkosci, czy moze liteony szybsze sa nieco
cichsze od lg-kow?

pozdrowka
piotrek