Re: WinXP blue screen

Autor: GrzeGorz (ggNIE_at_SPAMUJpoczta.gazeta.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 16:21:30 MET

Radoslaw Sokol napisał(a):

> O sterowniki pytaj się na pl.comp.os.ms-windows.winnt. Ale
> wcześniej zapuść MemTest86 i Prime95, a jednocześnie sprawdź
> temperatury ipoziomy napięć przy maksymalnym obciążeniu oblicze-
> niowym procesora.

Zapuściłem Prime95 i jak na razie wszystko wydaje się w porządku, temp
procesora nie przekracza 48 stopni, z napięciami to nie wiem jak mam na nie
patrzeć, ale wg używam Winbond Hardware Doctor są w normie. Poza tym nie
wiem na ile te odczyty są wiarygodne. Jak inaczej mogę sprawdzić gdzie leży
problem zwisów? Memtestu jeszcze nie robiłem bo cały czas pracuje na
komputerze a nie wiem ile on trwa(moze ktoś powie ile czasu to trwa?)

Nie wiem już gdzie jest problem, bo jakby w sprzęcie to chyba pod win98
dziło by się to samo?

--
Pozdrawiam
GrzeGorz