Re: Przepraszam, ale wiem, ze sa tutaj sooby ktore sie znaja...

Autor: Nothingman (lopko_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 00:23:33 MET

Użytkownik "Krzysztof Wolski" <cysio123_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
 Chodzi o to, że każda płyta audio ma coś w rodzaju
> nagłówka, w którym są podane m.in. tytuł płyty, wydawca i oczywiście
> wykonawca.

CHyba zartujesz??? Po pierwsze, moge to sobie sam powpisywac, a tak wogole,
to chyba mam jedna plytke, ktora ma takie informacje... Nie wiem, mysle ze
do 2000 r. byl moze 1% takich plyt.. Moze nowsze maja czesciej... Ale to
ogolnie rzadkosc... Ja moze nie kupuje nowosci.... No ale mam chyba ze 40
plyt (z szeroko rozumianego rocka) z ktorych nie wiem, wlasnie chyba jedna
ma opisy...

Pozdrawiam
Paweł Lopko
lopko_at_poczta.onet.pl