Re: Przepraszam, ale wiem, ze sa tutaj sooby ktore sie znaja...

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 00:43:31 MET

Nothingman wrote:

>Po pierwsze, moge to sobie sam powpisywac

Jak lubisz dodawać sobie robotę to proszę bardzo...

> to chyba mam jedna plytke, ktora ma takie informacje... Nie wiem, mysle ze
> do 2000 r. byl moze 1% takich plyt.. Moze nowsze maja czesciej... Ale to
> ogolnie rzadkosc...

To akurat może się zgadzać, bo ja tez pamiętam że nie wszystkie miały.
ale kiedys sie zdziwiłem jak próbowałem skopiować pod Nero taką jedną to
mi krzyknął o wpisy (których zresztą nie odczytał)... Muzyczne
klonuję... o ile w ogole...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840