Re: Karta TV winfast XP

Autor: Waldeusz (spam_at_nie.cpam)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:56:46 MET

W artykule news:bqpivr$f7o$1_at_atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Mariusz z adresu <NOSPAM_mk_at_popnet.pl> napisał(a):

> Mam tą kartę, Winda XP, P4, ZERO problemów.
> Podłącz karte bezpośrednio nie przez wideo, ustaw odpowiednie wejście
> audio. TG nie ma polskich znaczków to fakt. Ale poza tym karta i soft
> rewelacyjny! PIP, TimeShifting, rewelacja jak dla mnie i pilot
> obsługujący wszystko.

Ten PIP to "pic na wode" - do normalnego pipa to potrzeba 2 glowic ;)
Poza tym tuner jest OK - napewno nie gorszy od firmowego ATI
a sam soft powiedzialbym ze nawet lepszy.

A co do pytania - dziala, - nawet funkcja "szef na horyzoncie" :)

U mnie we foni jest na aux bo line zajmuje tuner ATI
z ktorym poki co sie nie rozstaje bo jest zintegrowany na k. grafiki

Pozdrawiam