Re: Program szpiegujący

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:45:33 MET

> Tak wie, a czy tu umiesz odpowiadać konkretnie czy nie zrozumiales
pytania,
> potrzebuje takiego programu i juz, a po co to juz moja sprawa. Nie chcesz
> nie odpowaidaj.

nie kolego.. to Ty czegoś nie rozumiesz.. to jest sprzetowa grupa.. tutaj
się nie pyta o software - skoro źle pytasz to nie spodziewaj się dobrych
odpowiedzi

złośliwie jeszcze tylko powiem że znam taki program.. nawet go używałem,
jest super.. zapisuje każde naciśnięcie klawisza, jest niewidoczny dla
kazdego kto nie jest naprawdę wprawnym userem, potrafi wysyłać to co
wyśledził na maila i ma jeszcze wiele innych zalet.. jednak nazwę
pozostawię dla siebie :) powiem Ci tylko że ja go znalazłem przez google a
nie pytając na grupie

google twoim przyjacielem

PZDR
Shaman