Re: Jaki wiatrak na radiator od CPU zalożyć? cichy i wydajny

Autor: Solar (solar21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:33:57 MET

> Jaki wiatrak mi polecacie (cichy a zarazem wydajny) ?? wiem ze PAPST robi
> swietne wiatraki ale troche za drogie
> i przy okazji jakie macie temperatury na swoich prockach?? i jakie
> chlodzenie?

Przejrzyj sobie testy wiatraków na www.sirius.pl, www.frazpc.pl,
www.tweak.pl. Ja wybrałem Spire Falcon Rock 2 i jestem zadowolony. Co do
samych wentylatorów mam 2 Arctic Cooling Pro i po wymianie czujników na
oporniczki lub potencjometry jest bardzo OK.

> ja mam Athlona XP1700 Palomino (0,18) i temperature 50-53 stopnie bez
> wiekszego obciazenia po godzinie
> wydaje mi sie ze to troche za wysoka temp.

W iddle mam 46, w stresie ok 51, max 54.

Np. http://www.dzikie.net/?mode=1&cel=silent

--
Solar
solar21_at_poczta.onet.pl   GG 1834424