Re: Poszukuje komputera - darowizny dla dziecka :)

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:00:33 MET

Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl> napisał w
wiadomości news:bqpj3b$eul$1_at_news2.ipartners.pl...
> Post jest crosspostowany na grupe warszawska oraz na pecet.
>
> Witam.
>
> Kiedyś ofiarowałem swoj stary komputer dla dziecka z Ukrainy. Dzis
dostalem
> telefon od tej osoby z prosba o rade - gdyz inna z kolei matka Ukrainka
> (obydwie pracuja w PL) chce zakupic na Wolumenie jakis komputerek i pytano
> mnie o rade, czy 486 to dobry sprzet.

Nie dawno slyszalem ze jakies ministerstwo chyba Skarbu lub obok wyzucalo na
smietnik cale komputery pewnie jakies stare Pentium... szlag mnie
trafil...moja instytucja ktora jest w tym samym budynku...oddaje przestazale
komputery i uszkodzony sprzet do szkol i domow dziecka.