Poszukuje komputera - darowizny dla dziecka :)

Autor: Adam Kondrat (adam_nielubie.spamu_at_dalete_kondrat.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:33:51 MET

Post jest crosspostowany na grupe warszawska oraz na pecet.

Witam.

Kiedyś ofiarowałem swoj stary komputer dla dziecka z Ukrainy. Dzis dostalem
telefon od tej osoby z prosba o rade - gdyz inna z kolei matka Ukrainka
(obydwie pracuja w PL) chce zakupic na Wolumenie jakis komputerek i pytano
mnie o rade, czy 486 to dobry sprzet.

Zaproponowałem wiec swoja pomoc przy znalezieniu jakiegos komputerka
gratisowego dla dziecka.

Jesli ktos z grupowiczów posiada taki sprzęcik (sprawny) i chciałby go
ofiarować - chetnie pomoge w przekazaniu - tzn moge odebrac, ewentualnie cos
w nim zainstalowac, doprowadzic do ładu i dostarczyc dalej dla tej matki.

Wystarczajacy bylby sprzet typu PI 90 16MB RAM - a dziecko sie ucieszy.
Podobno monitor już mają. Ja wlasnie oddalem cos w stylu Pentiuma 100 z
win95, przegralem tam kilka zdjec z cyfrowki z ulicami warszawy, instalnalem
Worda i dziecko mialo full radości- dostałem nawet laurkę:)

Niezainteresowanych przepraszam za ogłoszenie.Wysłalem ponownie, gdyz
poprzednie chyba nie doszło.

kontakt: gadugadulec: 521087
email - po ominieciu zabezpieczenia antyspamowego

--
Adam Kondrat
http://adam.kondrat.pl