Re: ECS, XP - zwis

Autor: uziel (uziel_at_hot.NOSPAM.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:16:17 MET

Użytkownik "Grey Pilgrim" <greyp_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Sytuacja: komputer zaliczy nagły zwis, mysz, klawa nie reaguje, obraz
jest,
> zimny reset pomaga
> Płyta ECS K7VZA z najnowszym biosem, proc Athlon 1200, pamięć 2*256 133Mhz
> (chciałem puścić na 100, ale nie moge zmienić, a proc musi mieć 133, tzn.
> też nie mogę zmienić)

U mnie bylo podobnie, tyle ze na duronie i Win98. W roznych momentach -
uzywania, czy tez nieuzywania komputera, system zaliczal freeze.
Kombinowalem ze wszystkim, testowalem pamieci itp. Okazalo sie, ze winny byl
programik nvidii siedzacy w trayu, MediaCenter bodajze, ale moge sie mylic
(ikonka z logo nvidii). Uruchamial sie przy starcie systemu. Gdy go
zamknalem i wywalilem z autostartu - komputer zostal wyleczony :)

--
uziel