Re: Problem TV-out

Autor: Gracjan (grac_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 11:02:50 MET

Użytkownik "Nafcio" <nafcio_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam grafike GeForce4 MX-440-8x VIVO. Uzywalem wyjscia TV poprzez Composite
> Video(chinch) i nie moglem wlaczyc opcji klonowania obrazu. Jak obraz byl
na
> monitorze to nie bylo go na TV i odwrotnie. Bylem przekonany ze jest to
wina
> kabla, ktory zrobilem wlasnorecznie. Kupilem wiec orginalny kabel S-Video
> w tym przypadku rowniez nie moge wlaczyc opcji klonowania, ktora jest
> nieaktywna. Czym to jest spowodowane? Dodam ze kabel jest dosyc dlugi ko
10m
> [...]

Pamietaj, że jesli chcesz włączyć opcję klonowania musisz wyłączyć drugi
monitor (TV). Mówiąc "wyłączyć" mam na myśli wyłącznie go w Własciwościach
ekranu->Ustawienia :) Po zaakceptowaniu tej operacji i ponownym wejsciu w
ustawienia ekranu -> zaawansowane opcja klonowania powinna być aktywna. Jest
tylko jeszcze jeden myk :) po właczeniu klonowania musisz ustawić TV jako
monitor podstawowy inaczej na TV podczas odtwarzania filmu zobaczysz
tylko... ciemność :)
Poza tym polecam ALLPlayera gdzie mozesz ustawic w opsjach programu "
maksymalizuj obraz na drugim pulpicie" dzieki czemu opcja klonowania jest
niepotrzebna, i na monitorze mozna spokojnie sobie pracować, podczas gdy na
TV wyświetlany jest film. Mam nadzieje ze pomogłem.
Pozdrawiam
Gracjan

P.S. długość kabla nie ma tu żadnego znaczenia!