Problem TV-out

Autor: Nafcio (nafcio_at_gazeta.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:35:34 MET

Witam,
mam grafike GeForce4 MX-440-8x VIVO. Uzywalem wyjscia TV poprzez Composite
Video(chinch) i nie moglem wlaczyc opcji klonowania obrazu. Jak obraz byl na
monitorze to nie bylo go na TV i odwrotnie. Bylem przekonany ze jest to wina
kabla, ktory zrobilem wlasnorecznie. Kupilem wiec orginalny kabel S-Video i
w tym przypadku rowniez nie moge wlaczyc opcji klonowania, ktora jest
nieaktywna. Czym to jest spowodowane? Dodam ze kabel jest dosyc dlugi ko 10m
i mam sterowniki ze strony nVidii, scignalem chyba jakis miesic temu
,pracuje na systemie Win2000 Server. Wiem ze powinno to dzialac bo bylem u
kumpla i ma rowniez karte nVidii i kabel o podobnej dlugosci i u niego
wszystko gra. Prosze o rady jak rozwiazac ten problem.

dzieki.