Re: Karta TV winfast XP

Autor: matt (dudekmmm_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:59:26 MET

Możesz mi podać parę szczegółów - np. wejście audio - bo już próbowałem chyba
wszystkich ustawień :(
Natomiast txt powinien mieć polskie znaki - wygooglowałem ale tam coś było o
starych sterownikach więc...
A używasz programu od leadteka? Jeżeli tak, to powiedz mi do czego służy na
konsoli przycik mute i skala głośności (u mnie nie działa?)?
Pzdr

Mam tą kartę, Winda XP, P4, ZERO problemów.