Re: Uszkodzona płyta główna ABIT IC7 ?

Autor: Elbi (elbi_at_pf.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:45:44 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> http://www.republika.pl/help/errors.htm
> http://www.republika.pl/help/award.htm
> BTW to już 3 post ile jeszcze razy go wyślesz

Głośnik nie emituje okreslonej liczby sygnałów. Słychać krótkie sygnały aż
do momentu wyjęcia wtyczki z gniazda klawiatury. Co dziwne włożyłem inna
płyte gl. tego samego typu i efekt ten sam . Więc chyba problem tkwi w czyms
innym. Komunikat wyświetlany to:

Keyboard error or no keyboard present
CMOS checksum error - Defaults loaded