Re: Drukarka z okolic 200-270pln + centronix vs usb

Autor: Przemek (przemek_at_vulcan.edu.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:25:36 MET

z doswiadczen obecnych... mam bardzo starego lexmarka i jezeli chodzi o tusz to
sprawa jest akurat ok - nabijac sie daja, sa zamienniki - pod tym wzgledem nie
moge nic marudzic.. ale podajnik badziewiasty (stare - naprawde stare - hpki
mial zawsze dobre podajniki ale slyszalem, ze hp zlazl na psy z jakoscia)
Przemek