Re: Ktore DVD?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 18:48:51 MET

stefe <stefe_at_wp.pl> wrote:

> w blad???? czytasz miedzy wierszami??? napisalem, ze mam
> doswiadczenia z tymi napedami. jeszcze raz przeczytaj moze znajdziesz
> te fragmenty.

Napisales, ze zapewniasz, ze LiteOn charakteryzuje sie takimi samymi
parametrami co Toshiba. A to nie jest prawda.

> jeszcze raz... mam doswiadczenia z tymi napedami... wiec co z tego,
> ze przeczytam te testy?

To nie bylo moim pytaniem.

> i jeszcze raz... chciales testow... odeslalem cie na google...
> znalazles, przeczytales, oceniles... wyciagnales wnioski... wiec
> koniec tematu. widocznie wyciagnalem inne wnioski z uzytkowania
> takich napedow... mam prawo wypowiedziec sie w temacie... nie
> zakladaj z gory, ze tylko ty masz racje.

Dlaczego nie dopuszczasz opinini innych? Dlaczego nie potrafisz
merytorycznie dyskutowac? Dlaczego nie potrafiles odpowiedziec na moj
pierwszy post?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,