Re: Samsung 757dfx

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 22:03:57 MET

> Monitor nie jest zly (jak to napisal Lord Vader)
> Ma swoje wady ale i zalety
> DO wad naleza :
> -slabsze odwzorowanie kolorow niz w monitorach z kineskopem
> Trinitron/Diamondtron

Ale nie ma tych poziomych kresek, jak Trinitron.

> -ugieta gorna krawedz wyswietlanego obrazu ( i nie jest to zludzenie
> optyczne)

Nie jest to złudzenie optyczne, ale nie jest również nieprawidłowe
wyświetlanie. Proponuję przyłożyć do górnej krawędzi obrazu kartkę i
patrzeć na jej krawędź z góry dokładnie znad środka monitora oraz z
dołu monitora. Wynika to z załamania świetła w tej grubej "szybie".

> -naciaganie sie ekranu podczas nagrzewania monitora ( np
"zimny"monitor ma
> troche poszerzony obraz "na wysokosc")

To się zgadza.

> - refleksy "wewnetrzene" na szybie podczas wyswietlania jasnych
elementow na
> ciemnym tle

Może mam coś z oczami, ala ja ich nie widzę.

Zgadza się

--
Józef (757 MB)