Re: Zużycie prądu przez komputer...

Autor: wujekpit (wujekpit_at_op.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 22:15:59 MET

> to ja nie wiem jaki ty miałeś ten komputer ale :
> monitor 17 " bierze 120 W
mierzyłeś watomierzem??, czy wyliczyłeś u*i - bez cosinusa;)
> sam procesor ok 60-80 W
> a gdzie reszta ??

podłączałem kiedyś stary zasilacz 235W noname (to jest raczej max moc, a nie
nominalna) do takiego kompa:
Epox nForce2 (nie pamiętam modelu)
AthlonXP2200+
2xddr256/400
Radeon 9000Pro
dysk 80GB caviar,nagrywara
i jakoś winXP chulał, a przyznasz chyba, że to jest bardzo prądożerny
zestawik
komputerka nie pamiętam, fakt to mogło być coś z zegarem rzędu 500Mhz może
trza dodać ze 30W, ale moim zdaniem to max
ps. szkoda, że watomierza z roboty nie mogę pożyczyć, to bym zmierzył i
rozwiał wszelkie wątpliwości
Pozdrawiam