Re: Samsung 757dfx

Autor: Dawid (dawid.kotomski_at_wigmors.pl)
Data: Fri 05 Dec 2003 - 10:39:48 MET

> -naciaganie sie ekranu podczas nagrzewania monitora ( np "zimny"monitor ma
> troche poszerzony obraz "na wysokosc")

A czy tak przypadkiem nie ma kazdy?

> - port USB przez ktory mozesz regulowac parametry monitora (swietne efekty
> jesli chodzi o jasnosc/jaskrawosc/kolory)

A tego to nie wiedzialem. Dzieki za informacje.

> -dobre OSD

Ja poleglem (w sklepie) przy probach regulacji geometrii obrazu, ale
zakladam ze jesli kupie to sie naucze:)
DK

> refleksy "wewnetrzene " powstaja gdy ogladasz np biale litery na czarnym
> tle- jest to widoczne szczegolnie gdy pomieszczenie w ktorym stoi monitor
> jest zaciemnione( przyciemnione)

A podczas ogladania filmow (co m.in. mam zamiar robic)?

> Lord Vader patrzac na LG parzy na faktycznie plaski kineskop, ja patrze na
> nAdlewany,ale wg mnie jakosc wyswietlanego obrazu(na tej samej karcie
> graficznej) jest lepsza na Samsungu(b.dobre czcionki )
> Jeli chodzi o monitor o zblizonych parametrach to porownywalny do Samsunga
> 755(765) jest Hyundai F790 ,majacy mniej wad i jest sporo tanszy ale S. 757
> ma lepsze parametry

Mi w wiekszosci sklepow w jakich bylem stanowczo odradzano LG (w jednym
rowniez Hyundaia) a polecano (w tej cenie) wlasnie Samsunga.

W ogole to zainteresowalem sie tym monitorem ze wzgledu na jego parametry
oraz na to, ze wygral dwa testy (Enter i bodajze PC World)-co chyba
rzadko sie zdarza. W jednym z nich jako jedyny monitor pozytywnie
przeszedl przez wszystkie "proby". Dlatego tez szczerze mowiac zdziwily
mnie troche te wszystkie wady:( Mimo wszystko jednak jeszcze nie
zrezygnowalem:)

Dzieki przy okazji za wszyskie opinie (ne pogniewam sie za nastepne)
DK