Re: Ktore DVD?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 19:16:26 MET

stefe <stefe_at_wp.pl> wrote:

> mialem toshibe... mam liteon.. ty masz oba te napedy???? jakos z
> wczesniejszych twoich wypowiedzi wnioskuje nie miales DVD

Ma CD-ROM Toshiby, nagrywarke LiteOn. DVD to sie gdzies wala reanimowany
LG. Dziewczyna ma DVD Toshiby i kilku znajomych.

> reszte pomijam... przemysl.

To Ty miales przemyslec i odpowiedziec, bo znowu sie wykrecasz...

Prosilem grzecznie, dwa razy o jakies porownanie bo jestem ciekaw skad te
zapewnienia skoro caly swiat mowi co innego. Prosilem sie o ustosunkowanie
tego co sam znalazlem tez nie potrafiles (uzyles tylko wyraznie nie
zrozumialego dla Ciebie okreslenia "test syntetyczny"). A Ty nie dosc, ze
nie potrafisz merytorycznie odpowiedziec to jeszcze atakujesz. Wiec nie
staraj sie robic glupkow z innych. Toshiba _od_zawsze_ maly swietna
korekcje bledow, LiteOn nie wbijaly sie co do korekcji ani w gore ani w
dol. A w ostatnich CD,CDRW i DVD wyraznie skopal LiteOn mechanizm korekcji
bledow. moze masz plyty w dobrym stanie wiec napedy sie nie mogly wykazac.

BTW przeczytaj sobie ogolne zasady netkiety w FAQ www.pecet.w.pl z
naciskiem na punkty 1.3.2, 1.4.3, 1.4.4

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,