Re: Samsung 757dfx

Autor: mixxos (mixxos_at_dfdfdfdfdf.fdfd)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 18:01:26 MET

Lord Vader napisał(a):

> generalnie jest do kitu, lepiej kup sobie LG, mam porównanie, bo w
> domu mam Szajsunga (757 dfx), a w pracy LG

ja mam calkowicie odmienne zdanie - po przetestowaniu i wypie...niu
lg

> linie są w Szajsungu krzywe i się nie da ich wyprostować

widocznie trafiles na taki model....:-/

> przy 1280x1024 odświeżanie jest tylko 75 Hz, a przy 1280x960
> (gdzie jest 85 Hz)
> ikony są tak wielkie, że nie da się pracować

Nieprawda 1280x1024 -85Hz przy 960 nie wiem
1152x864-100 i 1024x758 -100 (757dfx)
z ikonami, literkami tez nieprawda -Ty lepiej kup sobie przyzwoita
karte graficzna

> jestem bardzo zły, że jednak zdecydowałem sie na Samsunga, za te
> same pieniądze
> bym kupił sobie podobny LG jak mam w pracy (795ft) i by było
> wszystko ok
>
> a tak... wkurzam się

a ja jestem bardzo zadowolony :)) i nic mi tam sie nie odbija od srodka
(tylko jak slonce przyswieca trzeba zaslony zaslaniac bo nic nie widac)
w ciemnym pomieszcze tez wszystko wyglada ok - nawet lepiej - tylko to
wcale nie jest zdrowe -taki kontrast -zawsze cos jeszcze sie swieci
na dole jest lekkie wygiecie wlasnie jak sie niewlasciwie siedzi to
widac
-trzeba sie wlasciwie usadowic wzrok na polowie ekranu

a jak ktos paluchami probuje szybke - wrrrrr ;)

--
pozdro  ][  >>..Zima jak troska, dlugo trwa, a lato jak szczescie,
Miiiixxo][                     mija chwila. Maria Rodziewiczowna ..<<