Komputer sam sie wylacz

Autor: SL_at_WEK
Data: Thu 04 Dec 2003 - 18:00:29 MET

mam taki problem ze wylacza mi sie sam komputer ,czasami po dluzszym okresie
czasu a czasami nie.Mianowicie posiadam taki zestaw: Athlon 1.7,plyta SIS
K7S6A,G-forca 440 MX128 DDR,256 DDR pamieci.jesli chodzi o wentylator to mam
dosc spory wiec watpie zeby byl za maly i zeby sie grzal procesor.Ostatnio
przegrwyalem sobie w Nero i w polowie nagrywania bez zadnego komunikatu
poprostu sie wylaczyl,juz nie wiem co moze byc,jesli moze ktos podpowiedziec
byl bym wdieczny.