Re: ECS, XP - zwis

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 11:38:31 MET

Witam.
Grey Pilgrim na pl.comp.pecet napisał(a):
> Sytuacja: komputer zaliczy nagły zwis, mysz, klawa nie reaguje, obraz jest,
> zimny reset pomaga
> Płyta ECS K7VZA z najnowszym biosem, proc Athlon 1200, pamięć 2*256 133Mhz
> (chciałem puścić na 100, ale nie moge zmienić, a proc musi mieć 133, tzn.
> też nie mogę zmienić)

Procesor możesz na 100 puścić, od tego są zworki na płycie głównej, koło
gniazd pamięci.
Taktowanie pamięci ustawiasz w setup'ie. Pobaw się tymi ustawieniami,
np. 100 Mhz, CL3 itd.

> Zmieniłem zasilacz z 300 na 350W i dalej. Robiłem testy pamięci memtest86 i
> ok, proca testowałem prime95 godzinami i ok.
[ciach]
> Gdybym był na 100% pewny, że to wina płyty, to bym ją zmienił na nową.
>
> W dzienniku zdarzen nic nie ma. Macie jeszcze jakieś pomysły???

Wyłącz może ACPI w setupie ? Pozamieniaj urządzenia w slotach PCI.
Mam tę płytę, 320 MB pamięci, Duron i nie mam z tym żadnych problemów.

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wołek | wolek[at]pf.pl | www.wolek.prv.pl