Re: Dziwne zachowanie

Autor: Grey Pilgrim (greyp_at_op.pl)
Data: Thu 04 Dec 2003 - 11:37:44 MET

> Nie, uruchamia sie ale tez zwisa. Zastanawiam sie nad taka sprawa czy moze
byc
> to procesor - w sumie jest to Celeron 600 a plyta obsluguje procki tylko
do
> 500, ale nie powinno to miec chyba znaczenia. Inna sprawa ze nie ma
coolera na
> procku ale nie grzeje sie on jakos strasznie w ciagu tych 10 sekund, mozna
go
> spokojnie dotykac.
>
> Zastanawia mnie jeszcze pamiec, choc karte graficzna rowniez sprawdze.

Pamięć spraw memtest86, nie wiem tylko jak skoro komp po 10 sek. ci się
zawiesi. W gre wchodzi tylko inna kość. Przy tej konfiguracji procek wydaje
się całkiem prawdopodobny. Idealnie było by włożyć inny, wtedy masz
wszystkie inne komponenty sprawdzone. Puść na niego zimne powietrze z
bliska(suszarka:). Zobaczysz czy pociągnie dłużej. Kiedyś tak robiłem,
całkiem dobry test.

pozdrawiam
Grey Pilgrim