Re: WIESNIACKIE stopki

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:49:15 MET

Krzysztof Wolski wrote:

> Po pierwsze, sygnalizuje ona osobie której odpowiadam, na czym ja
> pracuję, i czy dany problem mógł się pojawić kiedys u mnie, czy np tylko
> słyszałem...

ROTFL *)

> Po drugie, tak jak zauważył mój przedmówca, jak zadaję pytanie z jakimś
> problemem, to od razu mam predefiniowaną konfigurację kompa i nie musę
> jej wklepywać...

ROTFL^2 **)

> Po trzecie, zauważyłem, ze niektórzy mają stopki na zasadzie: mam
> zajefajny sprzęt i muszę się tym pochwalić (bo jaki jest sens w
> komputerze domowym walnąć 1024 RAM albo Pentium 4,2GHz to ja nie wiem).

i to chyba jedyne sensowne wytlumaczenie

> Moja jest jakby dla kontrastu ;-))

gratuluje :D komp sie dobiera do zastosowan; jesli dla kogos jedynym
zastosowaniem sa gry to wspolczuje...

*) to Ty pracujesz tylko na jednym kompie?? i wszystko co piszesz na
grupie dotyczy tylko Twojego jednego kompa??

**) a jak masz problem sprzetowy to zawsze z Twoim kompem?? bo ja zwykle
miewam problemy z nowym sprzetem lub ze sprzetem ktory pierwszy raz
widze na oczy i to przewaznie nie u mnie w domowym kompie; a juz na
pewno nie na tym, z ktorego niusuje;

takze argumenty przyprawiaja mnie o ROTFL;

pozdrawiam;
adas;