Re: Obudowa Chieftec ?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:52:41 MET

W artykule news:bql1nv$db1$2_at_korweta.task.gda.pl,
niejaki(a): Teo z adresu <tee9o_at_interia.pl> napisał(a):

> achhh jeszcze jedno.
> niebieska dioda - TRAGEDIA :(
> baardzo mi to przeszkadza, w nocy po prostu po oczaj jeb.. :( (nawet
> przy zamknietej klapce przeszkadza)
> jak tylko bede mial okazje to wlutuje sobie jakis spokojniejszy kolor
> - pewnie zielony albo pomaranczowy ;]

To ja ta diode poprosze w ramach prezentu swiatecznego :-)))
Mnie sie przyda :-)))
Ps...nie rozbieralem co prawda ale mam wrazenie ze te diody w obudowie
chieftec nie sa takie jakby to powiedziec klasyczne. Wygladaja mi na takie
ze splaszczonym lebkiem.
Ale moge sie mylic.
Mam kilka diodek niebieskich i moze bym sobie nawet podmienil jesli
mialbym pewnosc ze to zwykle klasyczne diody jak wszedzie...ale pewnosci
tej nie mam..moze ktos potwierdzic lub zdementowac?

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****