Re: WIESNIACKIE stopki

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 23:54:26 MET

Alti wrote:

> Tak ROTFLnąłem ze spadlem z krzesla. Fajnie ze jestes takim pasjonata.

> Nieielu juz takich a przynajmniej przyznajacych sie.

imho bzdura; pasjonatow sprzetowych jest multum; sprzet jest na tyle
drogi, ze wielu przecietnych kowalskich marzy o czyms szybkim, a jak juz
jakos to zdobeda - np. zapracuja na to przez 2 lata - sa po prostu dumni
i okazuja np. kumplom ze szkoly, pracy, klubu... swoja wyzszosc: "bo ja
mam juz najnowszego Celerona2.4GHz";

adas;