Re: Problem z TVOutem

Autor: Krzysztof \ (kris3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 21:54:39 MET

Użytkownik "Maly" <maly6_at_framko.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> zakupilem laptopa z GeForcem 420GO i mam pewien problem poniewaz nie moge
> wyswietlic obrazu na telewizorze. Karta jest oczywiscie z TVOutem (S-VHS).
> Kupilem odpowiedni kabelek z tym ze nie mam w telelwizorze wejscia SVHS i
> kupilem z przejsciowka na chinch. Jednak ten kabelek jest troche dziwny bo
> z jednej strony ma wtyk SVHS a z drugiej dwa wtyki chinch.Nie wiem do
> czego jest ten drugi bo z tego co wiem to SVHS nie obsluguje dzwieku tylko
> obraz a obraz przesylany jest tylko przez jeden wtyk(?). Sprawdzilem i
> [...]

Ja mam tak podlaczony: z kompa przejsciowka svhs na czincz. kabel dwuzylowy
jeden wtyk czincz (do grafy) drugi maly jack - do dzwiekowej. Do TV dwa
czincze - audio i video. Odpalanie, ekran, wlasciwosci, zaawansowane - i
teraz powinienes meic cos takiego jak ekrany (ja mam radka 9100) dajesz TV
na ekran glowny (pierwszy) a monit na drugi. (zeby latwiej bylo pracowac, o
ilenie mas zklawy bezprzewodowej). Dajesz zastosuj, i obraz powinien byc i
na tv i na monicie. Byc moze mas zteraz sytuacje, ze i TV i monitor
ustawione sa jako glowne (tez tak mialem na poczatku i nie wiedzialem, czemu
cholerstfo nie dziala) Skoro sa zaklocenia na TV, znaczy ze kabelek oki -
pojawiaja sie przy wejsciu do wlasciwosci ekranu.

Powodzenia
Kris