Re: Problem z TVOutem

Autor: Maly (maly6_at_framko.com.pl)
Data: Sat 06 Dec 2003 - 13:10:26 MET

"Krzysztof "Kris" Kalus" <kris3k_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Ja mam tak podlaczony: z kompa przejsciowka svhs na czincz. kabel
dwuzylowy
> jeden wtyk czincz (do grafy) drugi maly jack - do dzwiekowej. Do TV dwa
> czincze - audio i video. Odpalanie, ekran, wlasciwosci, zaawansowane - i
> teraz powinienes meic cos takiego jak ekrany (ja mam radka 9100) dajesz TV
> na ekran glowny (pierwszy) a monit na drugi. (zeby latwiej bylo pracowac,
> ilenie mas zklawy bezprzewodowej). Dajesz zastosuj, i obraz powinien byc i
> na tv i na monicie. Byc moze mas zteraz sytuacje, ze i TV i monitor
> [...]

U mnie jest ten problem ze nie da sie wyswietlic TV jako glownego bo ta
opcja jest nieaktywna. Sygnal jest rzeczywiscie bo u kumpla sprawdzalem i u
niego nawet cos widac na TV ale tego obrazem nie mozna nazwac. Wyglada to
tak: sa tak jakby 3 kolory skladowe czerwony nienieski i zielony jao 3 pasy
i w dodatku sa przesuniete u dolu ekranu w lewo i tak sobie ten obraz miga.

Pozdrawiam
Maly