Problem z TVOutem

Autor: Maly (maly6_at_framko.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 18:38:40 MET

Witam
zakupilem laptopa z GeForcem 420GO i mam pewien problem poniewaz nie moge
wyswietlic obrazu na telewizorze. Karta jest oczywiscie z TVOutem (S-VHS).
Kupilem odpowiedni kabelek z tym ze nie mam w telelwizorze wejscia SVHS i
kupilem z przejsciowka na chinch. Jednak ten kabelek jest troche dziwny bo z
jednej strony ma wtyk SVHS a z drugiej dwa wtyki chinch.Nie wiem do czego
jest ten drugi bo z tego co wiem to SVHS nie obsluguje dzwieku tylko obraz a
obraz przesylany jest tylko przez jeden wtyk(?). Sprawdzilem i sygnal jest
na jednym wtyku ale na telewizorze onrazu nie ma. Sa jakes bardzo duze
znieksztalcenia obraz miga przy wylaczaniu w sterownika TVOutu obraz sie
zmienia jednak czystego obrazu nie ma. Sprawdzalem rozne mozliwosci
podlaczania i bez rezultatu. Czy ktos z grupowiczow mial rowniez problemy z
podlaczeniem laptopa do telewizora i moze moglby zaproponowac mi jakies
rozwiazania? Moze to wina kabelka? Moze trzeba jakis specjalny kabelek?

Z gory dziekuje za porady

Pozdrawiam
Maly