Re: Karta graf.+ tuner - proszę o radę

Autor: tam (tam_at_alom.com.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 18:21:56 MET

I jeszcze jedno. Karta nie będzie podkręcana, więc jej
ewentualna "podatność" lub "niepodatność" na taką
operację nie ma wpływu na wybór karty.

Bardzo proszę o opinie.
Mam nadzieję, że ktoś na grupie używa kartę graficzną
i kartę telewizyjną (tuner) lub All-in-Wonder i zechce
podzielić się swoimi doświadczeniami.
Mam nadzieję, że nie wszystkie komputery w tym kraju są
używane do gier (z podkręcaniem karty w "miedzyczasie").

Pozdrawiam
Tam