Re: Czy plyta obsluzy PIII slot 1?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Wed 03 Dec 2003 - 18:23:12 MET

"Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> wrote in message

> żartujesz sobie. Pewne założenia przyjmuje sie przez domysł. I nie
> zakłada sie, że gracz wypełnił kupony połową wszystkich możliwości:P

Nie mówiłeś, że wygrana oznacza trafienie szóstki. :-) Trójka to też
wygrana.
A przyjmowaniem założeń przez domysł to i tak nie zajmuje się rachunek
prawdopodobieństwa. ;)

> Nie wiem czemu nie chcesz przyznać, że kolega Grzegorz sobie zalosował:P

Według mnie, kolega Grzegorz poświadczył tylko, że stan jego
wiedzy na temat, jaki jest w wątku, jest mniej więcej zerowy ;-)
Jeśli tak jest, to napisał zgodnie z prawdą.

Pozdrawiam,
Artur