Re: Jak zrobic swoj boot disk???

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 15:28:49 MET

In news:bsulvk$j69$1_at_nemesis.news.tpi.pl , _wisnia_ wrote:
> Zastanawiam sie jak od podstaw zrobic bootowalna dyskietke na ktorej beda
> wybrane przeze mnie programy diagnostyczne.

NTG, powinno być, sądząc po (niezaktualizowanej ;( wersji OE
pl.comp.os.ms-windows.win9x,
ale już nie łaź tam:
Wsadzić pustą, i w oknie DOS napisać: sys c: a:

> Chodzi mi o to, ze po bootowaniu dyskietki uruchomi sie np plik
> wsadowy *.bat gdzie niejko bede mial menu do wyboru tych programow.
> Takiego bat'a juz mam

To go nazwij autoexec.bat

No i zaczynaj mrozić szampana, już pora ;)

Wszystkiego naj, naj..

--
Pzdr. Sławek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)