Re: Jak zrobic swoj boot disk???

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 16:34:28 MET

_wisnia_ wrote:

> Witam!
> Zastanawiam sie jak od podstaw zrobic bootowalna dyskietke na ktorej beda
> wybrane przeze mnie programy diagnostyczne. Chodzi mi o to, ze po bootowaniu
> dyskietki uruchomi sie np plik wsadowy *.bat gdzie niejko bede mial menu do
> wyboru tych programow.

Stwórz dyskietkę systemową jak radzi mój przedpiśca, a potem... Otwórz
plik autoexec.bat (albo config.sys, bo mnie się zawsze oba mylą)
znajdujący się na standardowej dyskietce Win98 i przypatrz się jak
wygląda tam menu. Napisz coś podobnego, albo po prostu dodaj ścieżkę do
swojego bata w pliku autoexec.bat...

> gdzie szukac podpowiedzi?

Jak to gdzie - na właściwej grupie - zdaje się ze jest nawet
specjalizowana grupa od dos'a.

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840