Jak zrobic swoj boot disk???

Autor: _wisnia_ (wiszpio_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 15:17:43 MET

Witam!
Zastanawiam sie jak od podstaw zrobic bootowalna dyskietke na ktorej beda
wybrane przeze mnie programy diagnostyczne. Chodzi mi o to, ze po bootowaniu
dyskietki uruchomi sie np plik wsadowy *.bat gdzie niejko bede mial menu do
wyboru tych programow. Takiego bat'a juz mam ale jak zrobic zeby to sie
bootowalo i startowlo od razu?Czy cos takiego da sie wykonac?Jesli tak jak i
gdzie szukac podpowiedzi?Dzieki za rady. Pozdrawiam