Re: jak byc legalnym...

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 23:17:53 MET

Piotr wrote:

/ciach/

I tu się z toba zgodzę, bo sam jadę na Windozie. Powoli przymierzam się
do przesiadki, bo chcę być jak najbardziej legalny. Dyskusja o wyższości
jednego nad drugim to rzeczywiście przegięcie - szczególnie na tej
grupie; tym bardziej że standardem jest wciąż Windows, a Linux ma i
długo będzie miał problemy z kompatybilnością jezeli chodzi o otwieranie
windowsowych dokumentów. Przecietny użytkownik i tak wykorzystuje
komputer nielegalnie, a osoby kupujące komputer raczej rzadko znają coś
poza XP, więc nawet sensowne jest twoje stanowisko. Mnie tylko
zastanowił aspekt pokazania użytkownikowi ze sprzet działa i jest
poprawnie skonfigurowany. Wytłumaczyłeś mi dlaczego linuxa nie chcesz i
dyskusję uważam za zamkniętą...

> chcecie sie poklocic na temat wyzszosci jednego nad drugim - na jarmark!

Własnie, NTG :) Swoją drogą, na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt
wiecznie toczą się boje co jest lepsze 2000 i XP. Sporo czasu i
kilobajtów upłynęło, a pokoju jak nie było tak nie ma :)

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840