Re: jak byc legalnym...

Autor: Piotr (piou_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 22:42:11 MET

> System to integralna czesc komputera. Bez niego to sobie mozesz popatrzyc
na
> pudlo i monitor.

a kto mowil ze jest inaczej???

> Jak chcesz system ktory znasz (win) to go sobie kup-napewno w ofercie w
> sklepie macie rozne windozy.

a czy mowilem ze nie mamy?

> A jak cie nie stac na system ktory znasz to sie
> zacznij uczyc innego....

mam odprawic z kwotkiem 95% klientow indywidualnych?

>Nie rozumiem twojego problemu ze nie ma byc to
> linux tylko darmowa windoza-takiej nie ma. Sorry. Z zazaleniami do
> microsoftu...

mowilem o wersji ograniczonej czasowo - czytaj dokladnie...

> Wszystko inne jest nielegalne....

ameryki nie odkryles...

zaczyna mnie bawic ta dyskusja... :) (bylem przekonany ze tak sie to skonczy
mimo mojego wyraznego zaznacze nia na poczatku ze nie o to mi chodzi... to
cos w stylu - ty mowisz o "słupie" a drugi zaraz po tym o "dupie", cos ala
"balcerownicz musi odejsc!" :).... "niech wszyscy wiedza. ze linux to dla
mnie bulka z maslem! :))),
rotflujemy tutaj na maxa z "bohaterów" od linuxa ktorzy udają że w koło
wszyscy mają go w małym palcu a na pirackie kopie windowsa nikt juz
nie moze patrzec :) ludzie! bądźmy szczerzy - w kolo ludzie rypią windowsy
jak sie patrzy, kazdy
przeliczna c.a. 450z. na piwka i ma gleboko gdzies zeby kupowac licencje...
albo instalowac cos czego nigdy nie widzial na oczy...
i co - namowisz ich do linuxa? powodzenia! I nie przekona mnie nikt ze w
Jeleniej Gorze jest inaczej :))
Moje pytanie bylo proste - pytalem o WINDOWSA (moglem od razu drukowanymi
literami),
i chce miec najzwyczajniej czyste rece i spac spokojnie... guzik mnie
obchodzi, czy ktos to sobie pozniej scrackuje, czy wywali i zainstaluje
RedHata albo co innego...

reasumujac:
chcecie sie pochwalic swoja wiedza o linuxie - alt.pl.os.linux...
chcecie sie poklocic na temat wyzszosci jednego nad drugim - na jarmark!